Monday, May 4, 2009

Ni la yang dikatakan sahabat...

Hmm.... dah lama aku tak update blog. Bukan apa. Aku bz giler melayan perasaan dengan keje yang makin menimbun. Apa pon, aku tetap takkan lupakan masa utk mengabiskan duit.. hehe. Maklumlah baru dapat gaji. So, its time tu beli apa yang patut. Aku pi IKEA tuk temankan my sis pi bli cabinet utk bilik dia. nak makeover katanya. So, aku ngan ibu aku ikutkan jela. Kena bawa ibu aku sb dia kan 'interior designer'. Klo tak, mcmana nk matchingkan barang yg kitorg bli kan?? Kitorg gerak dalam tghari ms tu sb pg2 aku pi gunting rambut. Aku dah tak tahan dengan rambut aku yang rosak ni!! (tension tahap critical).. nak pilih barang2 punya la lama kat IKEA tu. Naik kematu la gak kaki aku. Nasib baik aku pakai kasut yang sepatutnya. Klo tak, rabak gak la kaki aku. Dah bayar tiket smua, aku pun gerak la ke parking keta. Tetiba, aku nmpak one group ni kecoh2 kat tmpat menunggu. Kira group gegirls la. Wahh.. Masing2 tgh memeluk each other to say good bye.


Girl A (Leader) : U, nnt kita jumpa lagi k??... Ummuahhh....

Girl B (berbadan kecik): yaa yaa... Pasti!!

Girl A : Haaa... U plak.. I nak peluk U lama2 'badan si gebu'...

Girl C (berbadan gempal) : Hahhh.. peluklah aku puas2.

Girl D : Weehh.. Aku mesti rindu kat korang...

Girl A : Ok.. Byee u all..... Miss u all... Kita jumpa lagi yaa.. huhu...

Girl D : Ok babies... Kita jumpa lgi this Monday..!!

Waaahhh... Peluk bagai nak giler. Macam takkan jumpa dlm ms 6-10 bln. Rupa2nya nak bpisah dlm 2-3 ari jerk. Memang bestfren 4eva laaa.....

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...