Friday, May 8, 2009

Kerana Air, Lidah Binasa

"Aduhh... Report blom siap!!! Arrgghhh.... Kang tak pasal2 mengamuk org tua tu kang. Mamat tu bukannya bleh bertolak ansur. Tak boleh berdiskusi. Apatah lagi klo tengah mood tak baik. Lagi hampeh. Risau la aku. Alamakkk!! Ada lagi yang aku blom siapkan. Weehh.. Giler ar.."

Inilah keadaan aku setiap hari². Hari2 pikir pasal keje. Hari2 rasa keje tak bleh nak siap. Hari2 rasa keje ni bleh buat aku jadi giler. Ntahla....

Tapi peristiwa tadi telah membuktikan bahawa terlalu memikirkan keje bleh buat kita jadi serba tak kena. Huhuhuuu... Jam dinding depan aku ni dah menunjukkan pukul 10am. So, aku memang dah get ready. Memang dah tak sabar nak mentedarah dah. Lapar giler plak arini. Dah sanpai cafe, aku pon pi la amik beehoon+telur goreng+tempe. Pastu aku order air teh 'o' limau SUAM...

Makan dengan tenang sambil ditemani dengan geng2 gegurls... Air yang aku order pon sampai. Aku nak kena makan laju2 ni. Nak antar report sblom tjadi benda2 yang tak diingini berlaku. Bruupp.. Alhamdulillah.. syukur nikmat. Ehh.. Air tak minum lagi. Slluurrrpp... Jap lagi......Auucchhhh!!!!... Lidah akuuuuuuu!!!! Menggelupor wehh... Aku rasa tadi aku order teh 'o' limau SUAM.. Tapi kenapa...........??? Melecur lidah aku dowh.. Otak aku plak memang dah set yang air tu memang air suam. Tetiba brader ni bagi aku teh panas... aarrgghh.. Menyesal aku kerana tak bersabar. Disebabkan aku nak kejar masa, aku takde masa nak tiup air tu bagi sejuk. Disebabkan air yang brader yg mempunyai 2GB memory tu dah membinasakan deria rasa aku tuk 1 hari.

Aku kecewa btol sbb segala makanan yang aku makan arini mcm tak rasa apa sebab lidah aku dah melecettttttttttt............!!!!


No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...