Friday, April 17, 2009

Jangan la nak jadi macam obor² time dating..!!

Semalam akak aku bawa aku pi makan kat restoran Johnny kat JJasco sempena besday aku. Ms aku naik 'eskelator', ada la couple tu kan main mesra lagi depan kitorang. Jap lagi elok2 je turun dr 'eskelator' tu, couple tu td tetiba mcm stuck kat tangga tu. Kitorg ingat gerfren dia tu jatuh. Rupa2nya nak tau apa yang jadi? Skirt gelfren dia tsangkut kat tangga bgerak tu. Waaahh.. gawat!! Pompuan tu muka memang cuak giler. Dia tarik2 skirt dia tp still tsangkut.


Tetiba boyfren dia punya pandai, demi menyelamatkan gelfren dia, dia off kan tangga tu. Peehh... tindakan dia memang bijak. tapi dalam masa yang sama, dia la jantan yang paling bodoh bagi aku. Memang klo dia offkan tangga tu dia akan dpt selamatkan gelfren dia. Tapi tindakan bijak dia tu membahayakan kitorg yang still lagi kat tangga bgerak tu. Korang bayangkan la. Benda tu tgh bergerak. Tetiba berhenti secara mendadak. Issshh... Aku dan semua org yang still kat tangga tu mcm nak terlangkup!!!! Giler nak mampos. Weehh.. macamana kalau org yang paling belakang terlangkup? Aku yang kat depan ni mcmana? Eeeiii.... tak dapat aku bayangkan. Mesti aku cedera parah.

Dalam kepala otak aku time tu memang nak jotos je kepala jantan tu. termasuk gelfren dia skali. Lain kali klo nak dating tu tak payah la nak pakai mcm obor2. Pakai jela sluar. Lagi bebas. Senang nak melangkah. Ni tak. Pakai skirt yang mcm nk menyapu lantai. Geram je aku tgk muka dorang tu. Sabar.. Sabarrr............!!

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...