Tuesday, March 23, 2010

Yang Besar Tolong Ke Tepi!!!

80km/jam--> 60km/jam--> 40kn/jam???? Wehhhhh!!!

"Haaaa... Yang tu.. Tu yang besar tuu.. Tolong ke tepi!! Saya nak lalu."

Huhuhuuuu...
Tengoklah kalau lori macam ni. :-(

Tajuk aku arini tak ada kena mengena dengan orang yang berbadan besar atau nama sedapnya SASA.

Aku tujukan tajuk ni pada LORI² yang yang menyemak depan mata aku masa aku nak pi kerja. Adoiyaii.. Aku tak boleh la ada benda yang oleh menghalang mata aku untuk melihat keadaan di depan semasa memandu. Buat tambah dosa aku je.

Dah la nak cepat. Time nak naik bukit lagi hangin.. Tunggu dengan penuh kesabaran. Kalau aku turun dari keta & jalan kaki, memang confirm aku sampai dulu dari lori tu..

Tu kalau aku bawa keta. Time aku merempit?? Mahu menangis aku... Sesuka hati dia nak cilok..

Aku bukan nak promotekan diri, tapi aku terpaksa katakan benda ni...

Aku belom kawinnnnn okeh!!!!!!!!!!

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...