Saturday, March 20, 2010

Merosakkan bahasa tapi tahap humor sgt tinggi!!

Adalah satu 'benda alah' yang sangat menyemakkan mata aku ni. Setiap kali aku surf internet, 'benda' ni mesti ada..

"This page is in MALAY. Would you like to translate it?"    


TRANSLATE


NOPE

Selalunya aku akan pilih [NOPE].. Tapi dia asik kuar je tu yang buat aku hangin satu badan.. Aku geram, aku klik [TRANSLATE].

Tiba-tibaaaaaaaaaaaaaaa....... Oh My God!!!

Abis semua aku punya blog!!! Semuanya dah kena translate 'english language'!!! Tapi kan... wakakahhh. Aku ketawa tergolek-golek ni.. Korang baca la sendiri. Aku tak boleh nak ceritakan.. Tak sanggup!! 

Kahkahkahkahkahkahkahkah~

Atok.. ketawa pon agak-agak ar... :))
________________________________

(Blog ni adalah sedutan dari blog yang aku post sebelum ni!!!)

I noticed a new ...

I am not I talk big but this is reality. Actually I am a rich. I do macam2 keje and business that I ceburi. I am a farmer .. I am a farmers .. I taukeh a cafe in the world .. 

But since 2-3 menjak ni aku dah nak jadi less interested farmers. I am too busy to kadang2 abis all revenue bill die tu me planting drought. I spent a very busy time aku kat cafe. Soul food to me more now .. Many customers who come. I am messy in the kitchen café. If I JAP, sapa yang nak jadi chef? See the style, I be on par with chef wan but I now have a cafe termasyur seh in the world. woohooooo ~
 

Arbitrators macamana, now I noticed. I look cafe dishes that do not contain ni HALAL! I sell 'ginger plum pork Chops'??????? Ohhh nooo ..........
 


But I am not afraid of the devastating serbu JAIS because I only rich in FACEBOOK JE. Things not only in lawful tu 'world cafe'. Kihkihkih ...

Ni la .. I cafe

 Ni I farm .. sedey ~

Now I dah Lirboyo back in the land clear ... Return to work as the former largest company in
Malaysia (huhuuhu.. Great?!) ... Ahhh .. I have moan?!




Nota di hujung tanduk:
Klo korang baca macam tu je memang la tak funny. Tapi cuba baca slank phua chu kang.. Baru feel beb!!! Kui kui kui~

Haissshh.. kesat air mata korang tu.. buruk!!!

1 comment:

miza said...

aku selalu klik 'x' kt hujung tepi kanan tu je. tapi gila broken english dia translate. wahaha!

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...