Wednesday, March 17, 2010

Serik Giler....

Nyum-nyum~~
Issshhhhh.... Serik gila beb!!

Asal aku cakap macam ni?? Pagi-pagi lagi aku bertolak awal pastu pi beli kuih kat kedai makcik kat kawasan rumah aku tu. Huhhh...

Kuih keria kat cafe office aku tu, 3pcs=RM1.80??? Nak mampos mahal... Arggghhhhh!!!

Disebabkan perbelanjaan aku RM17 sehari, aku terpaksa memikirkan perkara² yang membolehkan aku mengawal dan mengurangkan kos.

Wa terpaksa ikat perot beb. Kalau aku beli kuih kat mak cik tu, aku cuma tambah RM0.20 je untuk dapat 6 bijik kueh. Mana lebih menguntungkan??? Lagi kenyang kot aku sampai ke petang. Siap dapat 1 set sandwich lagi..

Hohohoooo~

2 comments:

anummss said...

3pcs = rm1.80???
bapak glerr mahal !!!
tmpat ak cm biase jek.. 4pcs = rm1.00..
p kdg2 dpt ekstra ag 2/3 pcs free.. (tu pown lau bli ngan mmbe my Mum la..huhuhu)

(^_^)

indah andika said...

huhhu... kira okeh la tu ada mmbr jual kueh... klo aku ada mmbr jual sizling kan best... sengal seh. skrg aku rsa mcm org kurus.. tak selera la konon. bayangkan, aku lalu je depan cafe tu.. tp tak bli.. cium bau pon jadi laa.. kuikuikui~

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...