Tuesday, March 16, 2010

Baik Tak Payah!!

Arini punya HOTCHAT kat hotfm memang best. Aku rasa nak kol je Fafau dengan Faizal pasal cerita aku ni..  Tajuk dia arini kisah kisah zaman sekolah. Aku ada gak cerita yang menarik untuk korang. Kisah ni berlaku masa aku sekolah rendah...

Masa time sekolah rendah dulu memang confirm ar 'buku biodata' paling popular. Tak payah cakap budak baya2 aku. Akak aku pon sama gak. Siap buat buku lirik² lagu. Sampai kena rampas sampai balik rumah nangis2. Ingat kena rotan ke kemenda. Nangis sebab buku lagu kena rampas. Hampeh!!

So, buku biodata aku memang best. Macam2 ada!! Hehehe... Aku pas kat semua geng2 aku kat dalam kelas. Mana yang aku tak berkenan, mintak maaf laa.. Identiti anda tak diperlukan dalam buku biodata ini.

Dah nama buku biodata. Mestilah kena tulis nama, makanan kegemaran, peristiwa manis/pahit or what ever kan?? Haaaa.. Tetiba adalah sorang hamba Allah ni yang berjaya menarik perhatian aku. Korang baca nih....


(Ini semua hanya sekadar contoh)

Nama Indah ku : Indah Andika Insani
Pet Name : Indah
Alamat surat untuk kau pos: Blakang umah atok aku.
Minuman kegemaran: RAHSIA
Makanan kegemaran: RAHSIA
Kenangan manis : RAHSIA
Kenangan pahit : RAHSIA
Filem paling aku minati : RAHSIA

Wahhhh... Hati aku panas!!!

Kalau macam ni, baik ko tak payah tulis biodata ngok!!!! Buang kertas buku aku je!!!!

2 comments:

anummss said...

hahahahaha...
pe2 jela kn...kikiki..
dak 2 sje je nak wt penuh muka surat at buku biodata tuh..
huhuhu.. (^_^)

indah andika said...

tula anum... dia ingat buku tu dia yang beli ke?? penat tau ikat perot tak nak beli cekodok kat kantin smata2 nak deco buku biodata tbaekk... huhuuh!

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...