Friday, November 14, 2008

Time tadika dulu

Sapa yang kenal ‘Indah Andika Bt Insani Andi’ angkat kaki?? Hehehe…. Dah lama aku rasa tak update blog. Walaupon baru brapa hari jet p terasa lama bangat. Bkn aku tak nak update, tapi jari jemari aku tak mampu nk menaip secara laju sbb kekurangan tenaga dlm bdn. Korang tau kan aku diet?! Sbb tu la aku agak slow skit.Seksa siot… nasib baik aku tak mengandung.. Klo mengandung, mesti anak aku ‘mengences’ punya. Hehehe… Oooo.. lupa lak. Tadi tu bkn sesi pengenalan ya. Sbnarnya aku nk citer something ni. Td opis aku ada ‘training for ISO14000’. Dlm kul 1.00pm, we all take a break for lunch. Time tu aku mkn kat QA ngan kak zana, kak liza & miza meon.Time tu ntah mcmana tkuar citer pasal time2 skola. Time2 nakal la. Haa… Ini yang aku nk citer. Time paling nakal adalah ms tadika & darjah dua. Aku citer psl tadika dulu ya.. Ms tu aku tgh main “playdoh”. Alaa.. tu nama glamour time skrg.. Kira dlu2 panggil tanah liat ar.. yang color2 tu. Aku dok syok main. Budak2 la katakana. Mcm² idea yang dkluarkan dan merealisasikan apa yang aku imagine dengan guna tanah liat tu. Aku bikin itik tak silap aku.. Baik punyaaa… jap lagi ada bdk cina lalu & bleh pulak tak perasan hasil titik peluh aku tu lalu DIPIJAKNYA!!!!… Kacang hantu punya budak. Korang nk tau.. aku ni memang dari dulu suka cari pasal dgn orang yang cari pasal ngan aku.. Kira ‘taiko’ arr.. Pehh.. Dah la pijak, wat muka tak bsalah lak tu. Apa lagi.. Aku cuma tunggu peluang je beb nk kenakan budak cina malaun tu. Dia bleh parking duduk sblah aku. Apa lagi men.. Aku rembat member sblah punya pensil 2B and………………. Dengan sekuat hatinya aku cucuk lutut dia dengan pensil tu. Tapi lagi malang budak tu bila ubat pensil tu patah & tertinggal dlmkepala lutut dia. Menjerit dia. Sian. Tp apa pon aku puas hati dpt sakitkan skit badan dia spt mana dia sakitkan hati aku yang penat2 lenyek tanah liat tu smpai dpt bentuk itik. Klo HOTFM buat HOTCHAT utk mintak maaf sama org, aku pingin mintak maaf sgt sama budak cina tu. “Sorry ar beb.. wa tala ingat sama lu punya nama. Wa nk mintak maap sama lu ya.Apa pon, lu memang patut kena tikam sama wa sbb lu punya mulot bau juga ada.. lu memang busok!!”…hahahah.. Ehhhh… dah kul 12.42am ar. Aku nk tido.. Esk nk keje. Tp semangat aku dah hilang la nk dtg keje. Aku asik mengular je. Yang penting, aku tak nak msuk ‘assembly’ lagi. Bosan!!!! Aku rimas nk melayan $#@%#… Sedih tol.. memang tragis ar klo aku nk citer. Tak sggup aku.. aku tak nak jd bahan ketawa tuk korang.. Citer tuk ‘darjah dua’ nnt aku sambung next episode.. Titeng mau titun sama totong!!.. Daa.. –THE END–

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...