Thursday, November 6, 2008

Gelabah

Huhhh… arini hari gelabah aku.. Giler la!! Buat keje smua ada yang tak kena. Ada je salah.. Yang paling buat aku gelabah bila…… (xyah ar tau). Asal huh arini?? Aku ngantok giler. Buat keje pon tsengguk2. kejap2 pi pantry.. Buat apa pon aku tak sedar. Just pi sana & pandang sinki. Bleh??? Otak aku mcm tak dpt nk bergerak pantas tuk bfikir sejenak. Arini aku mls la nk OT. Bosan seh.. Xde kawan nk borak. Mmbr baik aku bleh plak OT kat bhgn’DEVELOPEMENT’. Mati kutu ar aku. Lagipon ’someone’ nk ajak jln2 arini. Pi JJasco je. Byk barang yang aku nk bli ni.. Rindu la kat Lala. huhu.. Aku ingat aku nk bli baju la. Tp baju apa yang best?? Alaaa..klo best pon ada saiz ke?? Itu yang penting.. Hahaha… aku dah naik bosan pakai baju yang sama. Itula baju jln, tu la baju nk pi keje.. bla..bla..blaa….

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...