Tuesday, November 11, 2008

Diet punya pasal

Arini adalah ari bermulanya aku berdiet. Menu aku adalah roti 2 keping ngan skyjuice utk breakfast, roti 2 keping ngan milo 0 panas tuk tghari, buah lai ngan skyjuice utk mlm. Peehh.. Kopak gak ar perot aku ni. Mcm2 lagu ada beb. Korang ckp jela nk rentak apa, smua ada. Tp demi nk pi johor ngan audition punya pasal, aku sanggup blapar. Nk pi Langkawi lagi. Alaa.. Hanya utk sbln. Turun 10kg pon takpe bak kata Ain. Tp aku takutla aku ni just diet utk smiggu. Lagi tragis klo just tuk arini je. Huhuhu… Aku kena kuat. Aku dah target dah sbb aku ada nmpak 1 baju tu kat JJasco.Fesyen dia ala2 korean gitu. Aku muat tuk pakai tp nmpak agak kurang sopan plak bila pakai. Nk tau napa?? Sbb ketat seh. Mcm nangka kena bungkus.Klo kurus skit msti cantikkan?Atlease perot tu cover ar skit. Seksi gak baju tu tp funky. Seksi pon bkn apa.. just dia byk lobang2, koyak2. nk kena pakai bju lengan panjang yg color hitam ar kat dlm. Amcm?? Mesti gempakkan?? Haii…. Umur dah tua baru nk merasa pakai yg ‘funky2’. Giler btol.. Tapi tu memang fesyen aku. Korang tgk sndrila.. mana penah aku pakai ‘handbeg’ yang kepit kat ketiak tu.. Korang penah tgk?? Kadang2 jeles gak aku tgk mmbr seangkatan ngan aku pakai mcm ladies tp aku tak bleh ar. Blom tbukak lagi hati aku tuk pakai smua tu.. Pi opis pon pkai bju yg pelik2. Tapi pelik mcmana pon, aku tetap kena kutuk ngan ‘SIOW’ my boss. Elehh… Klo suka kat aku ckp jela.. Hahahaha…–THE END

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...