Saturday, November 22, 2008

Mc'Flurry...

Haii..perot ni meragam lagi. Bkn lapar or apa tapi meragam nak mkn mc flurry yg baru tu. Alaa… ‘Milo nugget’ punya flavour. Tekak aku ni teringin giler. Kalah orang mengandung nih. Hehehe.. Tadi ms time lunch kak nik tnya ngan kitorang smada kitorang nk mkn MC’D or not. Aku la orang yang paling laju skali nak order. Apa lagi??!! Mestila aku nak benda yang aku dah lama mengidam tu. Aku setia menunggu dekat satu jam. Tunggu punya tungu punya tunggu, orang MC’D pun sampai. Nak tau apa yang jadi? Aku punya ‘mc flurry’ takde sbb tak order. Salah aku jugak sbb aku tak tulis. Mungkin excited sangat smpai terlupa nk tulis apa yang aku nak. Aku sibok dok tulis orang lain punya. Aku nip on dah jadi kes mcm ‘NABIL’ plak. Korang tau kisah pasal nabil?? Nabil raja lawak tu…. Kisah dia masa skola. Dia dlu ketua darjah. Memang keje dia hari2 amik record kedatangan murid2. yela.. Klo dah jadi ketua darjah tu, memang confirm la kena tolong cikgu punya. Dia pon amik la record dengan perasaan gembiranya. Tiap2 hari. Tetiba selang beberapa bulan tu, pihak skola telah memanggil parent Nabil ni tuk datang ke skola. Nabil dikatakan ada kes ponteng skola. Apa lagi.. Parent dia mengamuk sakan la. Dorang pelik sbb ari2 nabil pi skola tp napa pihak skola bleh katakan yang nabil tak hadir ke skola setiap hari slama 3 bln. Siasat punya siasat, baru la cikgu Nabil tau apa puncanya. Puncanya dari Nabil sendri. Dia ‘tick’ nama orang lain tapi nama dia, dia lupa nk tanda. Kan ke bengong namanya??!! Hahahah… semenjak kes tu, nama Nabil digugurkan daripada menjadi ketua darjah. Sian dia sbb kena turun pangkat. Tu la kisahnya.. sambung balik kes aku. Psl mc flurry tu… aku agak terkilan la gak sbb tak dpt nk mkn. Padahal aku dah berangan2 dah rasa ‘milo nugget’ tu. Hmm… Sedih bukan kepalang.Sedih tak dpt nk bendung.. Aku tau.. Ni mesti daulat Azmer sbb aku tak orderkan utk dia. Ahhh… Salah dia jugak. Kata nk kuar mkn ngan aku. Last2 cancel sbb dia kena balik umah. Azmer suruh aku order skali lagi. Order mc flurry skali dengan dia punya order. Malas la aku. Stakat dua orang yang nk mkn. Msti MC’D tak layan. Lain kali je la poksu ko blanja aku..heheh… Sebenarnya memang dia akan blanja aku punya. Tak penah plak aku kuar duit klo pi mkn. Nasib baikla ko poksu aku. .. Haii…… Aku pun nak cari pacar gaya gitula.. senang hidup aku. Nak apa smua dapat. (“ Anje nak mkn apa?”…….. “Anje nak mkn tiram kat hotel la kanda”……… “Ok. Sekarang jugak kanda bawa anje.”…. “Apa?? Anje nak bli baju ni? Anje nak beli kasut yang warna putih tu? Anje nk bli beg yang rm500 tu? Ok.. Nah.. amik kad credit ni. Kanda buat kad ni khas utk Anje. No limit..!!” )—( perbualan antara aku dengan boyfriend aku).. Wahh..seperti hidup di syurga. Tapi aku tak nak jadi mcm tu. Nanti aku yang akan susah. Satu, perbualan mcm tu tadi berkemungkinan aku dpt boyfriend yg bleh digelar ‘sugar daddy’. Kedua, aku takkan kekal lama dengan BF aku tu. Ketiga, aku akan lupa diri. Yang paling akhir, ada ke orang yang mcm tu nak aku?? Tu yang penting.. soalan yang paling tepat. Hahahahaha……….. sengal..!! dah la.. —THE END—

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...