Monday, April 4, 2011

Siapa Mak, Siapa Bapak??

Entry kali ni adalah satu isu yang sangat sensitif tapi kisah ini tidak ada kena mengena dengan mereka yang masih hidup mahupun yang telah mati. Diminta anda semua tidak ada yang terasa hati & merajuk ke apa ke. Harap maklum. 


Ada satu hari tu aku pi window shopping with my Mr. Medicine. Dah kata window shopping. So, kejenya just masuk kedai, keluar kedai & cuci mata without membeli sebarang menda pun. Dah penat berjalan, pi singgah 'Secret Recipe' sat. Tekak mengidam nak makan kek Black Forest. Lepak sambil tengok orang lalu lalang. Tetiba mata kami memandang ke arah yang sama. Kami memandang 1 couple yang sedang menuju kat tempat yang kitorg makan ni. 


Apa yang menyebabkan kami pandang dorang?? Apa yang peliknya? 


Mahu tak peliknya. Si couple ni bukan main mesra. Lentok sana, lentok sini. Dah rasa macam dorang nak bercium dah. Tapi mesti korang kata, "Tu normal laaa..". Okay. Memang normal la kot untuk couple zaman sekarang ni (NOT ME!!!). Yang buat tak normalnya adalah........


Tomboy & Maknyah!!!!


Tomboy (gambar hiasan)

Maknyah (Gambar hiasan)


Mr. M : Awak nampak apa yang saya nampak??


Aku : Nampak.. (Buat muka tahan gelak)


Mr. M : Dorang boleh kawin. =D


Aku : A'ah kan sebab dorang lelaki perempuan. Boleh dapat anak gak kan?? Ehh.. tapi kalau dorang kawin, sapa yang mengandung?? Tomboy tu la kan?? Ngaaa.. Bapak baby tu yang mana satu? Yang rambut panjang ke yang rambut pendek?  


Mr. M : Yup! Dorang boleh kawin & boleh ada anak. Itu pun kalau yang maknyah tu tak buang dia punya............... Aahh!! U ni. Dah dah.. jangan fikir lagi pasal dorang. Merosakkan otak saya je. 


Aku : Ehh.. yela. Saya pun nak tau gak. Saya mesti nak kena kaji benda-benda pelik ni. Pastu....


Mr. M : Syyyhhhh... Dah! Tutup mulut awak. Syyhhhh.. 


Aku : Tapi saya... 


Mr. M : Ssyyhhhhhhh...


Aku : (Muka bengang. Tak puas hati!!)


Macam-macam dunia zaman sekarang ni... 

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...