Thursday, April 28, 2011

Pesanan daripada SAHABAT

27th April 2011.


Kan Harith Nadhir nak kawin 29th April ni kan? So, tadi aku jumpa dia. Kira last kitorang lepak sama. Lepas ni kan dah bergelar suami. Terbatas la. Tak boleh lagi nak keluar-keluar sesuka hati. Nanti terselit pulak perasaan cemburu di hati isteri. Ye tak??


Aku, Harith & Mateen. 


Tak ada masa nak tengok wayang. Masa dihabiskan dengan berborak, berborak & berborak. Benda-benda bodoh semua keluar. All out!! 


Sampai waktunya kami berpisah. Dah janji takkan menangis. So, aku tata say bye-bye dengan gembira kat Harith & Mateen. (Dalam hati, menangis sekuat hati!!)


Mandi, solat & tenangkan diri serta hati. 
Kemas beg, gosok baju & siap sedia untuk FACEBOOK.


Tetiba dalam beg aku ada satu benda asing yang pada mulanya aku fikir benda tu bukan milik aku. Aku membukanya....


Ada sebuah kotak kecil.

Aikkk.. ada gelang.

Disebalik gelang tu ada span dan disebalik span tu ada surat.

Surat apa pulak ni?? Time untuk baca.

Ni la gelangnya. Ada love lagik. Heheh.. Hmm.. saya suka. T__T

Tittle surat tu tulis, "ERFIZA JANGAN MENANGIS". Korang nak baca?? 

Sila click kat surat ini untuk view lebih jelas.

Sila click kat surat ini untuk view lebih jelas.

Apa korang rasa kalau korang jadi aku??

Maaf. Aku tak mampu nak ikut 'tittle' tu. Aku tak boleh tahan menangis. Nanti hidung sakit. Tak elok untuk kesihatan. (Alasan yang munasabah). 
Aku takkan jawab/balas surat ni. Biar hati aku sendiri yang tulis dan simpan dalam draft.

P/S :::: Pandai jugala dia tulis surat. Muahaahahaha.. mat bunga mana boleh tak tau tulis surat ye tak???

2 comments:

roketchenta said...

tak semua yang kita nak akan dpt kak...(T_T)

Eirfy Oth said...

eh sapa nak dia dik oii... sedih sb dia makin jauh lepas ni. huhuhu~

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...