Saturday, April 16, 2011

Mak saya lahirkan saya pada tarikh 16 April

Uwekkk.. Uwekkkkk~
(Bukan muntah tapi nangis!)

Lahirlah seorang bayi seberat 2.9kg yang diberi nama Sharifah Erfiza Elaika di Hospital Besar Melaka (huhhh.. susah nak mintak kerja dengan kerajaan Selangor).


I'm speechless and cannot say anything right now!! Blank!!! I need some space to breathe.. Now I'm 26?? Ohh noo...

Account = Done!
Doctor = Done!
Singer = Done but i'm not AF's student =(
Boyfriend = Done but last week, he and me was break off laa.. haiyakk!! So, NOT DONE!!
Wife = Not Done!!!!!
Mommy = Ofcoz la Not Done yang! Y___Y

Many thanks to my Ibu sebab dah lahirkan bayi yang cantik, bijak dan gebu untuk ayah. Semoga 'anak' ini akan terus berbakti untuk kedua-dua orang tuanya sehingga ke akhir hayat. Aminn.. Terima kasih jugak kat ibu sebab masa mengandungkan aku, dia mengidam benda2 yang baik je. Contoh:: Dia mengidam makan soya beans. Asik makan soya beans je. Alhamdulillah kulit agak sedikit cerah. Kalau nak diikutkan keturunan,  kulit semuanya jenis kulit 'sawo yang terlalu matang :D'. Heheheh...

Thanks Allah sebab panjangkan nyawaku dan aku berharap aku dapat menjadi hamba-Mu yang Kau cintai. Aminn~

Thanks kat kawan-kawan saya yang wish besday saya. Sayang korang!!
Thanks jugak kat my besties yang sudi buat muka aku jadi wanted seluruh Malaysia, Leicester & Istanbul.. Korang boleh klik kat sini klo nak tau apa yg membuatkan aku jadi GLAMOUR seluruh dunia..

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...