Monday, February 7, 2011

Macam Tak Best

Aku try untuk baca balik aku punya entry2 terdahulu. Asal semenjak dua menjak ni aku rasa macam tak best je bila baca? Tak macam yang sebelum-sebelumnya. Asal ni??


Confusing huhh??

Maybe masa buat new entry, idea aku kureng mari??
Maybe aku takde mood nak buat lawak masa tulis blog??
Maybe ayat aku sekarang tunggang terbalik sebab otak aku dah kena gegaran kuat masa jatuh gaung?? Huhh~

Shared::: 
Actually, baru-baru ni akak aku ada complain pasal aku. Dia kata semenjak aku jatuh bukit, cara aku bertutur kurang jelas. Pelat mungkin? Atau cakap macam orang takde lidah. Hmm.. Fikiran makin blur & kadang-kadang macam aku kurang peka & sedar. What happen?? I need to see a doctor. Yawww crap!! I'm really tension and I need someone to help me!!

{T__T}



No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...