Friday, February 18, 2011

e-surat Buat Pembaca Blog Si Indah

Indah Andika Insani.
#7, Manfield St,
One University Road,
Boston, MA 02215-1407,
Boston, United State.
18 Februari 2011

Kehadapan pembaca-pembaca blog aku yang disayangi. Diharapkan kalian semua sihat walafiat dan dirahmati oleh Tuhan Yang Maha Esa.

Saudara-saudari,

Ketika aku menarikan jari-jemariku di atas keyboard laptop ini, aku berada dalam keadaan sihat & bahagia disamping orang2 yang aku sayangi.

Macamana dengan kehidupan kalian? Aku harap kalian semua sedang menempuhi saat dan detik yang bahagia dalam kehidupan masing-masing. Tujuannya aku melayangkan e-surat ini adalah untuk mengucapkan terima kasih kepada kalian semua yang sudi membaca & mengikuti blog aku yang tak seberapa ni. Bagi mereka yang sudi menjadi 'follower' aku, aku sangat menghargai kesudian kalian untuk menjadikan blog aku sebagai salah satu blog yang korang suka baca. Bagi mereka yang membaca secara senyap (silent reader) pon, aku sangat menghargainya. 

Aku berasa sangat teruja & terharu bila aku melihat 'followers' aku makin lama makin bertambah. Aku tau aku kurang bagus dalam penulisan tapi dengan adanya teman-teman seperti kalian, aku akan cuba untuk menjadi lebih baik daripada sekarang. Aku hanya penulis bebas yang sangat sederhana, serba kekurangan. Jika aku pernah melakukan atau menulis perkara-perkara yang kurang menyenangkan, tegurlah aku. Aku manusia biasa yang tidak lekang daripada melakukan kesilapan. 

Kawan-kawan, aku akan cuba mencari info-info atau cerita-cerita yang menarik untuk tatapan kalian. Tapi kalau cerita aku tak bagus atau kurang menarik, maafkan aku. Kadang-kadang aku sangat kekurangan idea ataupun idea aku tiba2 mati ditengah perjalanan penulisan.

Aku sangat menghargai kalian. Terima kasih sahaja yang aku mampu ucapkan. Hanya Tuhan Yang Satu yang mampu membalasnya. Aku sangat sayang korang terutamanya buat 'followers' aku yang seramai 29org pada 18/2/2011 ini. Tak la ramai sangat tapi aku sangat puas hati. Aku bukan Hanis Zalikha untuk punya beribu-ribu lemon follower kan?? Alhamdulillah~

Semoga kita semua dapat berkongsi cerita dan pengalaman dan sedikit sebanyak mampu memberi kita idea untuk membantu dan memulakan kehidupan yang lebih sempurna. 

"Sharing Is Caring"

Ikhlas daripadaku,




No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...