Thursday, February 24, 2011

Hahahhaa.. Dah glamour ko sekarang eh!

Hadoiii... Dulu tak sorang pon yang kenal dia. Dari dia duduk Malaysia sampai dia dah sambung belajar kat Australia dah sekarang. Dia buat video pon hanya untuk syok-syok sendiri. Yang tengok video dia hanya member-member yang kenal dia & yang tau hotak dia yang suka posing depan camera. Dulu cikai je pakai video cam biasa. Akhirnya impiannya tercapai gak pakai DSLR Sony yang berkebolehan untuk mengambil video secara HD. Gambar makin mantap!!! Hehehehe..


Sekarang ternyata dia kini makin top & makin digilai oleh mereka-mereka yang suka layari YouTube. Nak-nak pulak remaja perempuan (yang lelaki, aku tak tau pulak). Actually aku baru tau dia dah top sebab muka dia terpampang kat Oh! media.. Fuhh..


Makin top la kau ye Luthfi.. Caya laaaa~



Ni video sebelum dia ada camera canggih =)



Orang dok kata pasai Anwar Hadi je kan?? Dia ni lagi lama kot dari anwar cuma tak popular macam sekarang.. Si Luthfi ni lagi creative skit la (pandangan aku)... Dia ni buat video siap dengan memek muka, tukar2 baju macam hindustan, 2-3 watak dalam 1 scene dan yang paling penting, dia ada 'the moral of the story'..







Imbasan ingatan::
Luthfi ni mengingatkan aku kepada 'seseorang'.. Dengan muka yang lebih kurang, dengan cara dia bercakap/loghat kedah dia sebijik, pakai spec, otak pandai & gila... Hahhhh.. semua sama macam Ateen. Adehhh.. Sedih hati aku ehhhh. Ahhhhh.. yg penting, sis tetap sokong ko dik!! Keep it up!

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...