Monday, September 20, 2010

Okay.. dah!

Huhhhhhh........ (Mengeluh panjang)

Sudah-sudah la tu. Aku dah muak tengok ko buat macam tu. Asik buat benda yang sama. Cukup. Sudah-sudah yea. Bkn apa.......

Aku cuma kesian tengok ko. Asik buat benda yang sama tapi tak ada sapa pon yang pedulik. Macam ko di alam ko sendiri je. Serius!! Aku sangat kesian kat ko.

Macam ni la buddy! Biar aku terus terang yea. Janji kau jangan kecik hati tau!!

Dulu kau okay je. Tapi bila sesuatu situasi baru yang ko kena tempuh, ko dah berubah beb. Totally changed!!! Mula-mula aku tak kisah sebab.. Yela.. Maybe ko nak kena sesuaikan situasi baru kau yang boleh dikatakan ko macam kena 'kejutan budaya'. Aku maafkan. Tapi dari sehari ke sehari, ko makin lama makin melampau plak. Ko makin tak bleh dikontrol pulak. Haiishhh~

Aku??
Aku mula2 okay kemudian rasa muak and now aku rasa sangat meluat & u look.. huweekksss! (haaa.. mcm tu la perasaan aku sekarang!)


Sikit-sikit sudah. Tak kemana pon. Bila ko buat mcm ni, takde sapa pon yang pedulik & takde sapa pon nak tau pasal ko nanti. Ko ni.. buat spoiled mood orang jela. Common la buddy. Cukup-cukup la tu. Jangan mula-mula ko beriya, esok2 ko plak yang muak. Aku tak bleh nak tolong dah time tu.. Mintak maaf!!

Nasihat aku ni tolong la dengar. Bukan aku nak jatuhkan ko ke, nak jeles ngan ko ke, nak kasi hentam sama ko ke.. not at all. Aku bukan along, tapi mau tolong. Ko kena paham tu..

Sudahhhhh... Cukup-cukup la tu yea! Ingat la beb. Kita ni pompuan. Kena rileks. Jangan over sangat. Klo tak, ko akan menyesal seumur hidup!!  Time tu aku cuma bleh tolong ketawa kecil-kecilan je kat blakang ko klo ko rasa diri ko ni hebat sangat waktu skrg!! Beware beb!

(Post kali ni KHAS untuk kawan aku yang suka perasan, suka syok sendiri, suka berlagak bagus & rasa diri dia menang dan berjaya sekarang!!! Sapakah gerangannya??? Hurrmmm~)

Aku berani buat post ni sb aku confirm dia takkan baca punya.. muahahahaha~ 

==Tahniah buat aku==

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...