Thursday, August 19, 2010

No Time La!!

Aku rajin.
Tapi dalam rajin ada malasnya. Tapi tak selalu malas tu datang.


Ini buktinya!!!


Senang citer, aku tidak punya masa. Aku takde masa nak update blog la. Nak tulis blog ni bukan sembarangan. Kena ada pendahuluan, isi tengah dan kesimpulan. 


Itu yang susah.


Dalam 'editing post' aku penuh dengan DRAFT!!!
Aku mampu menaip sampai muqadimah je. Nak masuk perenggan tengah, mula la ngantok la, lapar la, nak buat keje lain la, FB lagi penting la... Macam2!


Dah tergantung semua cerita yang aku nak ceritakan tadi. Kan ke jadi tak best?? Dalam note book aku penuh  TAJUK-TAJUK yang aku nak buat tapi still tak terlaksana. 
Citer pasal 'minah' tu pon tak abis2 lagi kan???


Lain kali la eh.. Post kali ni kena abiskan. Klo tak........ZZZZZZZzzzzzzzZzzzZzzZZZZZZ~

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...