Monday, August 16, 2010

Kisah Seorang Minah..

Aku ada cerita ni nak share dengan korang semua. Kisah seorang minah.. Best!

Ada seorang minah yang aku kenal. Kenal sangat sebab aku memang dah lama gila hidup dengan dia. Dia memang seorang yang baik. Seorang yang periang, lembut hati, bertolak ansur & macam2 lagi karektor dia yang memuaskan hati aku. Hanya hati aku. Tak tau la hati orang lain. Tapi baru-baru ni ada satu kisah yang telah berlaku pada dia. Kesian dan bagi aku, apa yang terjadi tu memang sangat sedih dan tak bisa dimasuk akal. 

Peristiwa tu berlaku masa............
Alamakkkkkk!!!! Jam dah menunjukkan  pukul 1 pagi. Aku harus tidur! Esokkan puasa. Kang lambat bangun. Urrmmm.. Esk atau lusa atau hari2 mendatanglah aku akan sambung cerita minah tu ye.. 

Selamat pagi & selamat bersahur!!!

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...