Tuesday, September 21, 2010

Siap Buat List!!

Minggu ni memang minggu 'ada mood nak tulis blog'. Bukan tak ada keje, tapi ntah. Memang nak tulis blog je rasa. Time mood tengah ada ni, baik teruskan. Kang kalau time takde mood, berlapok la aku punya blog ni sampai 3minggu ke 2 bulan baru nak update. 

Peeggghhh... Sila tengok Tittle aku di atas.


"SIAP BUAT LIST"


Haa.. memang! Memang aku siap buat list tajuk-tajuk cerita yang aku nak buat. Tapi semua cerita tergantung. Antara tajuk-tajuk yang aku nak tulis adalah:


  • Kisah percintaan zaman kanak-kanak.
  • Peluang kali ke-3.
  • Sahabat + persahabatan.
  • Indahnya menjadi ahli surau.
  • Sederhana tetapi sempurna.
  • Kenapa manusia perlukan cinta?
  • Tidak dilayan dengan baik.
  • Mreka bukan hakim kita.
  • Kerja gila.
  • Ibu aku berpesan (dalam loghat utara)
  • Aku nak pinjam!
  • Jangan menilai orang tanpa kebijaksaan.
  • Blind date!
  • Maaf. Aku tak boleh terima.
  • Air mata seorang lelaki.
  • Gendang gendut raya. yeaapyy yeappy!!
  • Romantika
  • Sebelum menjangkau umur 30 tahun.
  • Bencana alam vs bencana hati.
  • Bantal kopek.
  • Punca kemusnahan sistem DIET ku.
  • Aku difitnah tahap kemuncak!
  • Itulah kali terakhir aku melihatnya.
  • Si kolot itu adalah aku.
  • Soalan yang memerlukan kemampatan jawapan.
  • Aku pernah jatuh cinta dengan seorang ustaz.
  • Dah besar.
  • Hipokrit
  • Kau dan dia.
  • Jangan buat hal la bongok!
  • Jadual untuk minum air.
  • Kalau dah suka kat seseorang.. Huhhh~
  • Aku nak mintak maaf kat mereka-mereka ni.
  • Tabiat gigit kuku.
  • Terlalu banyak tengok TV.
  • Kalau pukul 12, saya akan bertukar.
  • Kalau nak main FACEBOOK, tolong...........
Haaaa.. tak terkira aku rasa. Ni sebenarnya hanya separuh dari apa yang aku tulis. Aku just simpan tittle dan InsyaAllah kalau dah cukup segala maklumat, ditambahkan sedikit ilmu & pengajaran, aku akan tulis & post dalam blog ni. Nak diikutkan, aku nak keje menulis blog je. Tapi apakan daya, aku bukannya orang kaya yang tak payah bekerja. Huhh~

Aku harap aku dapat curi masa untuk cari bahan dan habiskan kesemua tajuk-tajuk ni. InsyaAllah.

PEMBERITAHUAN:
Aku tak suka tulis blog tanpa ada bahan-bahan yang boleh buat kita berfikir sejenak. Jadi, aku harap aku dapat bagi something yang buat korang rasa ada hikmahnya korang baca blog aku..Semoga korang terus menyokong aku. Wuwuwuwuwu~


No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...