Wednesday, September 22, 2010

Cerita Kelakar Tengah Malam!!

Tempat : Office aku.
Jam : 5.30 petang.

"Malasnya nak balik rumah awal-awal. Baik aku layan FB kejap. Dalam 5.45 la aku gerak," hati aku dok berkata-kata.

Aku dengan bangganya dan dengan senang hati aku online FB sebab aku berpuasa berFB bila time keje. Kalau dah layan FB, memang confirm keje aku tak siap! Elok-elok aku bukak je HOME, aku dah nampak satu lawak yang bisa buat aku ketawa tergolek-golek. Aduhhhh..... 


Ni apa yang aku dah cut & paste daripada FB cousin aku::::

 Shahril Fairuz Daniel ‎...~BODOH BETOL ORG TU,KO NAK TNY JALAN,KO CAKAP LA MELAYU...YG KO PEGI SPEAKING TAMIL DENGAN AKU NAK WAT PE...AKU NIE ANAK MELAYU SEJATI LA WOOIII...CIPETT TOL LA...NASIB BAIK ORG TUA,KALO X,DA LAMA AKU PUKUL SMPI LEBAM...~ 


Wall post di atas adalah post dari cousin aku. Bukan apa beb. Kalau korang tgk dia, baru korang boleh menghayati segala ayat marah dia tu... adoiiyaiii... 

Wanted daerah Klang!!

Nama sedap : S.Shahril Fairuz Daniel
Nama manja : Caca (panggilan dari kecik)
Nama timangan sekarang : Matcha!!!!!

Pesanan buat caca:::

Ca, tak guna ko nak marah orang tu ca. Dia tak sengaja kot. Nak katakan mata dia kero, tak baik pulak sebab dia pon confuse sebenarnya. Huhuu... Tak yah marah k?! Ko dah cukup comel dah ca.. Hati kau comel. Ko baik hati... Cousin-cousin semua sayang kamu.. Untuk pulihkan kemarahan kau, kitrg dah  pakat ramai2 beli 'OIL OF OLAY WHITENING' supaya orang tak keliru lagi.. Sayang caca!! Hidup matcha!!

Hahahahahahaaaaaa.... eh, Ngeeeeeeee~


Post ni bertujuan untuk menyakat/buli caca. Takde  kena mengena dengan orang yang tak berkenaan.

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...