Friday, December 3, 2010

Aku tak rugi..

Aku nak pergi tengok wayang. Dengan siapa?? Dot dot dot.....

Jawapan aku:
Aku nak pergi tengok wayang dengan akak & ibu aku.

Cemuhan dilemparkan kat aku:

1) Apa class keluar dengan mak?? Hiyewww~
2) 'Kuno' betul la kau ni!!
3) Kesiannya ko weh.. Takde lelaki pon nak kuar dengan ko kan??
4) Ko lesbian ke??
5) Ko ni macam dah takde member nak ajak keluar plak.
6) Anak mak siot ko!!
7) Ko kena kongkong eh dengan family ko??
8) Rugi-rugi (sambil geleng kepala)

Dengan bangganya aku memberi jawapan:


Aku menjawab dengan rasa happy.. Lalalalalalaaaa~

1) Perlu ada class ke nak keluar dengan family sendiri? Apa la class sangat ko tu kan?? Huhh~

2) Se'kuno-kuno' aku, aku bantu family aku 'up to date' kan diri dorang dengan tengok wayang. Family ko ada keluar2 macam ni?? Wooo.. hang lagi kuno!! Bluekk!!

3) Helloooo.. Nak keluar dengan lelaki ni anytime. Tapi ada la masa2nya. Takkan asik keluar dengan lelaki je beb? Nak keluar tak tentu pasal. Tu sedikit sebanyak, ia mengundang kepada dosa namanya tu. Keluar dengan family, selamat sikit pahala aku. Dah la nak cari pahala tu susah. Janganlah nak tambah dosa dengan hanya sebab perkara kecil. Maaf!


4) Aku lesbian?? Wahhh.. Ko nak COUPLE dengan aku tak kak??? Ko tak nak?? Aku lagi 1000x tak nak sebab hati aku dah terpaut pada Syed Abdullah. Hahaha!


5) Aku tetap keluar dengan member gak. Tapi time aku meronggeng dengan dorang, takde la selalu. Dorang pon nak gak buat benda yang dorang suka. Kalau asyik-asyik nak keluar dengan member je, bila masa nak datangnya rindu?? Kalau dah lama tak jumpa, tetiba jumpa macam reunion, kan lagi meriah & mesra. Betul tak?? 


6) Ehh.. lantak la. Ko bukan anak mak ke?? Habis?? Ko anak sapa?? Tettt~ Selagi aku ada mak/ayah, biar la aku manja dengan mak/ayah aku.. Bila takda, baru rasa menyesal sebab tak manja2 dengan dorang?? Time tu dah terlambat. Aku berdoa sangat, aku dapat manjakan dorang sampai ke akhir hayat aku. Aminn...


7) Family aku tak penah kongkong. Aku rasa, aku yang kongkong dorang kot. Tapi kalau dorang kongkong pon, apa masalahnya?? Kalau aku tak dikongkong, korang rasa aku boleh jadi macam diri aku sekarang?? Takder der jep!! Entah jadi apa agaknya aku. Jadi masyarakat yang menyemakkan mata masyarakat?? Nauzubillah!


8) Aku tak rugi sebab aku untung manyak woooooo~


Tersilap langkah, terpijak duri,
Haaa.. Lu pikir la sendiri.

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...