Wednesday, December 15, 2010

Aku Dah Tak Boleh Tahan

Aaaarrggghhhhhhhhhh... Ggggrrrrrrrrrrrrrr!!!


Aku dah tak boleh tahan. Aku dah tak boleh tahan!!!!!
Aku dah tak boleh tahan dengan 'Jalur lebar' yang aku guna sekarang!! Heiii.. Tolong la laju, boleh tak?? Aku bayar 100plus okeh! Tak berbaloi kot! 


Orang kata, mari kita mempelajari perkara yang baik dengan menggunakan jalur lebar anda. Tapi, dengan jalur lebar yang aku guna sekarang bikin aku jadi makin jahat!! Mulut jahat (maki-maki bila line slow), jadi vandalisme (hentak-hentak mouse & tekan keyboard kuat2 sampai tercabut punat keyboard tu), dan buat aku tidur lebih dan menggemukkan (sebab bila line slow, mata aku tidak dapat dicuci dengan lancar dan boleh membuatkan aku mengantuk lalu tertidur tanpa disedari). Sungguh tidak bagus!!


Kata S_ _e_yx bagus. Tapi, asal bila aku pakai jadi macam taik?? Hangin satu badan! Aku ingat, aku nak buat perubahan untuk jalur lebar aku. Aku nak guna UniFi la. Bleh tak? Saja nak tukar haluan angin. Tengok dia punya iklan bukan main masyuk lagi. Kira boleh buat aku terpengaruh la jugak. Nak pulak bila time si Sam Bunkface a.k.a BuckWild (Alih suara dalam cerita Ice Age kat Astro HBO) tu cakap macam ni: 


"Bila tengok video, takde buffering. Laju dowh!!!"

Haaaaa... dengar dia cakap pon macam dah best kan??? Anda pula bagaimana??? Jom tukar nak?? Kalau aku tukar dan korang pon tukar, bila ada masalah atlease aku ada geng nak buat aduan rakyat. Hehehehe...


No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...