Thursday, August 6, 2009

Penangan 'Saya'

Semenjak saya menggunakan word of 'saya' ni, segala ayat2 yang saya nk tulis dalam blog ni terbatas. Bila nak buat post pasal melepaskan geram, segalanya akan bertukar jadi post yang SOPAN!!

Kalau nak buat new entry, saya harus berhati2 nak buat ayat supaya tak melampaui batas yang tak sesuai utk kesopanan 'saya' tu. Semuanya bertukar dalam keadaan yang tak sedar. Bila baca balik post2 yang lama, hati ni terdetik, "waahhh... sejak bila aku jadi begitu sopan dalam penulisan ni??"..... -terfikir sejenak-

Baguslah dengan benda2 mcm bleh mengawal segala perkataan yang berunsurkan 'mencarut' tuh..

Yang tak bagusnya apa tau?? Bila segala ayat2 terbatas, saya kekurangan idea nk tulis blog. Perenggan yang pertama je saya ada idea.. Nak masuk perenggan yang selanjutnya?? Saya dah mati akal sbb nextnya agak ada benda2 yang tak elok yang saya nk tulis. Tapi tak jadi sbb 'saya'...

Sungguh unik.... Saya bangga ngan diri 'saya'.. Merdeka!!!

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...