Saturday, July 16, 2011

Baru aku tau perasaan ini..

Huwaaaaaaaa~

Aku kena tinggal sorang-sorang kat rumah!!

10 jam sebelum ni..

'Balai perlepasan antarabangsa' atau in english 'international departures'.

Oihhhh... Hari ni aku cuti! Sengaja nak mengekor untuk mengantar 'kesayangan-kesayangan' aku pi obersis. Hehehee... Bertolak dalam pukul 12.30pm dan sampai KLIA dalam kul 1.30pm. Makan-makan jap then check in. Dalam pukul 3pm dorang dah kena stanby kat ruang menunggu. Flight dorang dalam pukul 4.30pm. Dorang melangkah je pintu perlepasan, aku pun melangkah keluar dan berambus dari KLIA ni. =(

Masa **tata dorang tu, perasaan sedih bukan kepalang. Tetiba lak nak emo. Hoihhh.. Sedihnya bila kena tinggal. Baru aku faham perasaan dorang masa aku berangkat ke Leicester, UK dulu.. (Mengimbau kenangan tak berapa nak lama nampak?!!) <-- Cewahhhh.. berangan lebih ni..!! Suka hati aku laa.. Pedulik! Hikhik~

Sekarang pukul 1.35am.

Bosannya tinggal sorang-sorang!! Semua CD Korea aku dah keluarkan dari **gobok. Semua lampu aku dah bukak. Terang-menderang dah macam Putrajaya. Volume TV aku bukak sebesar yang mungkin and aku rasa macam pukul 1.35 petang plak. Kunci 1, kunci 2, kunci 3, kunci 4. Semua kunci aku dah pastikan semuanya berkunci!!! Dan yang paling penting..........

Minyak kereta aku dah isi penuh-penuh untuk aku merambu esok!!!! 

Miss u la my luvly Mom, Dad and my only sister Emi. Dan tak lupa jugak buat mak teh & mak oteh aku yang join pegi sana.(Baru je sehari. Dah gelabah! Dorang pi Indon je kot!)

o(╥﹏╥)o
Glosari kata:

** tata - melambai

** gobok - almari
............(0 0)
.---oOO-- (_)-----.
╔═════════════════╗
 Cepat la korang balik!
╚═════════════════╝
'----------------------oOO
........|__|__|
.......... || ||
....... ooO Ooo

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...