Friday, October 29, 2010

Sengal nak mamp0s!!!!

Jangan nak dok rapat2 dengan aku. Aku ada 1 jenis angin ni. Tapi bukan angin busuk. Jangan risau. Cuma aku takut orang yang dok rapat dengan aku nanti terpelanting jauh pulak!!!


Aku memang tengah bengang dengan someone!
Bukan apa... Ishhh... malas aku nak citer. Cuma apa yang aku boleh cerita kat sini:


Tolong jangan jadi sengal!!!!!


Nampak tak muka budak ni?? Baik duk jauh2!!!


Nak tau napa??? 


"Aku ni dah la sengal. Campur plak korang yang sengal, tak ke jadi DOUBLE SENGAL?????"


Jauhi aku sebelum aku bertukar color!!!!


Arrrgghhhh..... Grrrrrrrr~







2 comments:

Anonymous said...

tp kan?
klu aku ngn TEDDY. dua2 sengal mmg MENJADI!! ;)
lalalalallalaaa~

Anonymous said...

saba la girl
kdg2 org sengal ni semcm.
penah pkir x nape die wat cmtu?
klu die xmula dulu @ die xmnokok tmbh, mhangatkan suasana, xkn kite nk rase sengal kan. aku phm prsn ko.
penah x die pkr org jg tepi kain die sbb org rase sengal sgt dgn sikap die,gedik die, sewel leleh die.cm die je seksi sekor kan. pastu bl kite da pns, mula la kite ungkit bnd lame kan. tp die ade pkr x bnd lame tu la yg mJODOHkn die. so bg aku la, mcm entry ko yg lepas TANPA SUMPAHAN = KO XDAPAT JODOH KO LA SENGAL
so aku rase die perlu sujud syukur dgn tawaduk nye pd Allah sambil btrime kaseh pd kwn2. die jgk perlu amek iktibar, bkn nk bikin PANAS tp sukar la kan. sengal ni xde ubat nye. bl da kene btg hdg sdiri, br die tau.
DIE xleh PENTINGKAN DIRI dlm hal ni. die jg perlu pikir, die sbnr nye jg xpuas ati. tp aku rase, die ni emosional + perasan la. org xcite pasal die pun, die pkr org cite pasal die. well, artis la katakan.by d way, aku xla sesempurna mane tp aku ade mata ati n prsn. kite tgk je la pe akn jd pd ms akn dtg.
SENGAL = DA DUK JAUH2 = BIMBANG = SIFAT MAKRUH

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...