Thursday, June 23, 2011

Takde Faedah


Sedih betol rasanya malam ni. Agak emosional. Percaya tak aku sendiri tak mampu nak mengawal emosi sendiri?! Kalau dah jadi macam ni, macamana aku nak melaksanakan tugas aku untuk membantu mengawal emosi orang lain?? Hmmm.. entahla.

Mungkin betol. Tetiba aku rasa pipi aku ni macam kena tampar oleh orang yang gedabak!!! Sampai aku mampu tersedar sapa aku. Hebat sungguh 'orang' tu. Aku termenung kejap. Time tu la baru datang fikiran yang aku rasa aku ni takde faedah. Siapa aku?? Apa specialnya aku untuk setaraf dengan mereka?? Dah la lembab. Bengap pulak tu. Suka berangan. Hangat-hangat taik ayam!! Buang masa & mengabihkan bogreh yoo!!!

SAYA BUKAN SPECIAL!!!
(Ye saya mengaku yang saya bukan siapa-siapa)

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...