Thursday, June 16, 2011

No Food Allowed!!

Untuk mengingatkan aku pada DIET, aku terpaksa buat sesuatu yang boleh aku ingat yang aku sekarang tengah DIET!!! Macam-macam aku cuba tapi aku rasa benda ni pon salah satu cara yang berkesan kot.


'Desktop computer' punya wallpaper.

Haaaaa... Bagi yang sedang berdiet, korang boleh cuba macam aku. Yelaaa... Mulut ni dah terbiasa nak mengunyah. Bila ternampak 'wallpaper' macam ni, segala kerepek-kerepek akan diletakkan jauh sejauh-jauhnya dari mulut kita. 
HikkHikkk~ 

Selamat mencuba!!!







2 comments:

Anonymous said...

ko kene tampal poster ni kat stiap tmpt

indah andika said...

aku takut nnt semua org ikut sama.. kan dah smua org jadi KURUS.. lagi bertambah pesaing. muahahah~

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...