Saturday, March 5, 2011

I'm Juliet

- And my daddy said, "Stay away from Juliet"-
-And i was crying on the staircase-
(Lirik lagu Taylor Swift, Love story)


Nila lagunya.. Korang dengar la yea. Nak nyanyi pon boleh. Nak miming & rakam muka sendiri guna video cam pon boleh. ^__^



Bapak aku cakap, "Stay away from Juliet!!!!".. Aku menangis teresak-esak. Sedih la bila bapak aku jerit macam tu, semua lelaki lari. Takde sorang pun yang berani nak kawin atau nak luahkan perasaan jiwang dorang kat aku.. Spoil la. Tapiiiiii..............

Weehhhhh.. I am not Juliet!!! I'm Erfiza!!! Anak kepada Mak cik Eton!! Eton tu sapa??? Alaa.. Bini si seman tu.. 


So, biar aku cari market.. 

Banner (Sila klik kat gambar ni supaya lebih jelas apa yang nak diIKLANkan)


Haiishhh~(Sila klik kat gambar ni supaya lebih jelas apa yang nak diIKLANkan)

Hahahahahaaa.. Anak cik Eton je buat keje gila. Memang tengah takde keje & idea untuk tulis blog. Info2 bodoh yg kuar. Hahahahaaa... Aku ngantok. Bye!!

2 comments:

miza said...

memang la tk pyh bayo sepuluh ringgit. tapi kena bayo sepuluh ribu! itu pun minimum tu.huhu

indah andika said...

hahahaaa.. asal la takde button LIKE kat komen?? btol2. padan la susah nau.. ahaha

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...