Tuesday, December 8, 2009

Padan laa....

Aku ada suka satu lagu.. I don't know apa tajuk lagu tu.. Apa tindakan aku?? Aku pergi untuk bertanya pada yang pakar.....

THE NEXT DAY

" Beb, kau tau tak apa lagu omputeh yang terbaru?? Aku ada suka satu lagu ni la. Tapi aku tak tau apa tajuknya", kataku.

" Macamana lagunya?? Nyanyi sikit. Maybe aku penah dengar ke", Miza jawab. Untuk pengetahuan kalian semua, Miza ini merupakan Ratu english song. Korang tanya je lagu apa. Semua dia tau.. Hebat!!

" Alaa... ko nak suruh aku nyanyi memang confirm aku tak ingat. Tapi lagu dia ala-ala cowboy gitu", balas aku.

" Kat mana kau dengar lagu tu?", Miza tanya kat aku.

" Aku dengar lagu tu kat Jaya Jasco. Masa tu aku kat dalam tandas. Aku akan dengar lagu tu kat dalam Jasco je. Aku tak pernah plak dengar lagu tu main kat @#%$#.FM. Hmmm.. Tak apa la. Aku try cari cari melodynya. Nanti aku bagitau ko yerk?!", ujar aku.

FEW DAYS LATER.

"Ehhh.. lagu ni la. Sedap giler la lagu ni. aku nak cari ar lagu ni dlm YOUTUBE", aku cakap ngan akak aku.

"Jap jap jap.. ko nak cari lagu ni kat mana?? Youtube? Ada ke lagu ni kat dlm Youtube tu? Setahu aku takde", akak aku mengomel.

"Asal lak takde?? Mesti ada punya. Tak cari mana nak tau", aku cakap dengan nada agak geram.

Mana nak dapat dooollll!!! Ni kan theme song untuk Jaya Jasco!!

Huhhhhhhhhhhhh?????????

DALAM KEPALA HOTAK AKU: Tahniah aku nak ucapkan pada mereka yang telah berjaya mencipta lagu yang sungguh bmelody dan indah!!! huhhuhuuhuhhhuuu.....

 


No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...