Tuesday, June 10, 2014

Hidup umpama roda



Hidup kita ni tak semestinya akan sentiasa berada di atas. Ada masanya, kita akan berada dibawah. 

Kehidupan aku sekarang memang susah. Susah disebabkan dapat kerja dengan 'orang atasan' yang bossy! Dia assistant manager je. Tapi dia dah rasa hidup dia sempurna. Dia rasa diri dia boss sgt sampai bagi dia, staff hanya anjing peliharaan dia yg boleh disuruh2 tanpa melawan.

Apa la malang nasib aku. Aku rasa, hidup dia takkan selalu di atas. Bukan nak mendoakan, tapi aku pasti Allah pasti akan balas apa yang dia dah buat pada aku. Aku mungkin tergolong dari golongan orang teraniaya. Dan tak mustahil bukan dari golongan tu. Apa pon, aku dah berdoa dan semoga doa baik tu dapat memulihkan keadaan yg makin tegang.

Allah. Aku buntu. Jika Allah punya bahu, teringin aku nak pinjam bahuNya untuk aku tumpang nangis. 

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...