Wednesday, January 16, 2013

Aku yang tak pandai English

Dia 'speaking Scotland' dengan aku.

Aku dengar apa yang dia cakap tapi kenapa aku kerutkan dahi?? Aku cuba berpaling ke belakang & pandang depan balik dengan memek muka yang baru dan lebih tenang. Dalam hati aku, "I beg your pardon, sir??"

Dia ceritakan satu per satu. Sampai mencurah-curah air liur dia bercerita. Penuh semangat dengan bercakap sambil buat bahasa isyarat. Siap lap dahi sebab berpeluh. Tapi akhirnya.....

Aku yang tak pandai English kot... 

Hello.. My name is Sharifah Erfiza. I am not terrorist!


Tiada THE END.

(Orang Jepun cakap English memang agak susah nak paham sedangkan dia hanya nak mintak PEMBARIS or in English = RULER)

He so cute.
I really miss u my 'late Mr. Ohasi San'. :')

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...