Monday, May 7, 2012

Koleksi

Mengumpul koleksi patung kartun-kartun macam gambar ni dah ramai orang buat. Tapi yang ni sangat luar biasa tau sebab.......

Manusia ni ada hobi mengumpul barang mengikut minat masing-masing. Ada yang pelik dan ada yang buat kita keluarkan perkataan, "Wooowww!!".

Aku ada gak beberapa koleksi yang dikumpul secara tak sengaja. Sikap yang 'suka membeli' (sikap yang sangat tak elok) tu yang buat koleksi aku semakin banyak. So, aku ingat kali ni aku nak buat EDISI khas untuk sharekan kat korang semua beberapa koleksi yang aku ada. Hanya sekadar untuk jadikan blog aku ni tak bersawang... :D

....tempat letak patung-patung ni yang buat koleksi ni nampak unik!! Mana pernah orang letak benda alah ni kat kereta?? Aku tengok pun geli beb!! 

Dah alang-alang nampak, sempat gak ayah aku snap seketul gambar. :D

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...