Monday, May 7, 2012

Koleksi barang make-up

Aku bukan make-up artist. Aku pun bukan reti nak make-up sangat. Kalau keluar pun aku just pakai eye liner, lipstick dan kadang-kadang eye shadow. Itu pun kalau rajin.

Tapi macam yang aku pernah cakap, aku suka membeli. Nafsu ni tak tahan bila tengok color-color cantik. Tergugat iman. Mesti 'ter'beli.. Tapi takdela banyak sangat. Just mana yang aku rasa nak beli je.. huhuhuhuuuu...

Ni berus make-up yang aku ada.

Ni barang-barang untuk penjagaan muka. Muka aku takla mulus sangat tapi oklah daripada tak jaga langsung! :)

Ni aku jadikan sebagai 'make-up remover'.

Yang ni paling aku suka!!! Banyak gila kan color?? Bocor poket aku. T__T

Ni beberapa compact powder, BB cream, concealer & loose powder.

Lip balm & lipstick.


Ni je blusher yang aku ada. Tak payah banyak2 sebab aku jarang nak pakai. Malu kalau muka macam opera cina. :D

I luv this too. Eye liner yang aku ada ni ada macam-macam jenama. Yang mahal ada, yang murah pun ada. Liquid eye liner ada, pencil eye liner ada, gel eye liner pun ada. Gel eye liner yang paling terbaik bagi aku adalah Eye studio from Maybelline. Pekat dan tahan lama!! ^__^

Yang ni aku tak pernah pakai! Hanya model aku je yang pakai. Aku beli khas untuk dorang. :D

Beg-beg besar gedabak ni semua adalah storage untuk barang-barang make up aku. 

Puas hati?? Tunggu kemunculan koleksi aku yang lain pulak ya.. Tataaaa~



No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...