Saturday, November 12, 2011

Style yang sama..

Alhamdulillah.. Tak ku sangka. 

Kami berjauhan beribu batu.
Berlainan cuaca mahupun berlainan masa, itu semua tidak menghalang kami untuk mempunyai 'buah fikiran' yang sama. 

Saya dengan kak Elies a.k.a kak serikandi buat benda yang sama dengan menyusun pin2 tudung di atas kain.

"Kak Elise, ni buktinya. Hahaha.. Cuma Er punya comot sikit la sebab guna seluar jeans & tepi kain tu mudah tercerik. Hikhik."

Kepada mereka-mereka yang nak ikut style mcm ni, silakan. Serius.. memang senang. Saya kan jenis gelabah. Bila dah lambat, semua jadi kelam kabut. So, bila buat macam ni, senang nak mencari. Lagi satu, kalau nak beli pin baru pun senang. Senang nak tau color apa yang tak ada. Ehh, lupa plak lagi satu tips. Kalau nak buat mcm ni, sila guna kain hitam. Memudahkan anda semua mencari pin yang sesuai. :)

2 comments:

serikandi said...

Hehe.. Great minds think alike :)

indah andika said...

hehehehe...

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...