Monday, September 12, 2011

Themes for the next 'new post'

Tema : Teman lelaki dan jodoh.

Teman lelaki saya..

Jodoh dan perkahwinan.



Takde tema...
Tu la punca aku dah lama tak update blog.

So, untuk next blog aku akan update sikit tentang raya 2011 & disebabkan sekarang ni musim orang kawin, jadi aku nak buat tema 'teman lelaki & jodoh' sebagai topik setiap new post aku  lepas ni.

Aku akan ceritakan semua benda tanpa ada rahsia.. Cuma mungkin 'nama bukan sebenar' akan muncul (dorang kan FB. Add aku pulak tu..). Bahaya!! Hehehehehe...

Cerita yang macamana??
Nanti aku cerita la dengan sapa aku pernah bercinta, lelaki mana yang aku paling suka, lelaki mana yang paling aku benci, macamana aku boleh jumpa dan berkenalan dengan dorang. Dan yang pasal jodoh tu nanti, aku akan cerita la kisah rumahtangga atau kisah 'penjodohan' aku dengan mereka2 yang pernah nak dijodohkan dengan aku. =D

AMARAN KERAS:
Bagi sesiapa yang tak suka atau meluat nak baca pasal kehidupan aku, tak nak baca pon ok. ^__^
Be professional.. That's it!

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...