Tuesday, July 21, 2009

Kekurangan.........

Berbelanja? Berlebihan... Makanan? Berlebihan... Pakaian? Berlebihan.. Duit belanja? Masih mencukupi, Alhamdulillah... Kasih sayang? Berlebihan dan terasa nikmatnya yang kudapati daripada fmilyku yang tersayang, Alhamdulillah dengan kurniaan Illahi. Tapi saya mmg rasa sy mcm ada kekurangan sesuatu..



Idea berkurangan boleh mendatangkan tension.


IDEA!! Yaaa... idea. Sy kekurangan idea utk mnulis blog. Kalau nk diikutkan, sy punya banyak tajuk untuk dkongsikan dengan kalian. Tapi bila saya ingin memulakan cerita, otak saya mudah kekeringan idea. Sometimes perkara2 mcm buat saya malas utk menulis blog. Adakah saya tmakan byk semut??? Atau makan benda2 y ang boleh melembabkan penjanaan segala pemikiran dlm kepala otak saya ni? Saya sendiri kurang pasti.

Saya seronok mmbaca blog2 bloggers yang lain. Mereka memiliki penceritaan yang menarik. Time tu mula la sy rasa sy ni mmg kekurangan idea tidak seperti dlu yang sentiasa punya cerita dan ayat2 yang best. Tapi sekarang.. tidak lagi. Mungkin kerana sy banyak berfikir dengan perkara2 yang membebankan...??!

Adakah kerana usiaku?? 21,22,23,24,++++seterusnya???!!

OOhhh nooooo..............

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...