Friday, June 7, 2019

Aidilfitri 2019


Tahun ni aku balik beraya ke Melaka. Raya belah rumah mak aku. Wuhooo~

Selalunya setiap tahun kitorang memang akan pakai sedondon. Tapi tahun ni rasa nak buat kelainan sikit. We all decided untuk pakai pattern sama cuma colour lain-lain.





Belum ready lagi, dorang dah snap!

My parent.

Aku dah susah payah nak kecutkan badan. Nasib baik amik angle dari atas. 

Kitorang 4 adik beradik. Adik bawah aku dah kawin. Tahun ni dia raya Klang dulu pastu baru balik Melaka.

Ni baru separuh daripada cousin aku. Ada yang tak dapat balik beraya sebab kerja. Ada yang balik rumah mertua. Haaa.. Yang ada sekarang ni semuanya bujang trang tang tang!

Yang belakang tu suka nau menyebok!

Dari kiri : Mira , Maklang , me & my sister.

1st rumah, wajib pegi rumah Makngah kat Ayer Paabas.

Rumah Makngah memang syok. Pepagi bangun memang macam Cameron Highland. Sejuk! 

Punca lambat!




My Atok. Atok aku dulu jual ikan haruan / keli. Hari2 makan ikan. Untung kan..

Rumah Tok Teh

Kalau nak raya rumah Uda, kena singgah restoren dia. Baru dapat makan sedap-sedap.

Ni rumah Maklang.

Rumah cucu sedara atok. Tak kenal.













Ni cousin aku paling ngam!

Selamat hari raya korang.. Maaf zahir dan batin!

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...