Monday, October 27, 2014

Kisah 'chopstick'

Hari tu, aku dengan officemate aku pegi makan kat Mee Tarik kat Alam Avenue. 
  • Aku
  • Misnah Maembong
  • Hawa Sepet
  • Yana Eliana Tak Tercapai Akalmu
  • Pak awi Rockers Jawa
  • Hani John
So, aku dengan Yana makan mee tarik guna 'chopstick' sebab guna tu baru la ada feel bila makan Chinese Cuisine . Tetiba...

" Fuiyoooo... Yana dengan Er orang kaya seh! Makan pakai chopstick siot!!," Hani John memekik. 

Okay.. Secara jujurnya, sampai sekarang aku tak dapat jawab kenapa klo pakai 'chopstick' kita akan digelar orang kaya.. Muahahaha~

Tak aku tau pulak orang kaya makan pakai chopstick. Ni baru tau.. Haihh..


Memang best! Dari tempat duduk kita pon kita dah bleh nampak orang dapur tengah uli mee tu sendiri. 

Kebetulan plak ada sesi temuramah pelanggan. Muka kami la yang terpampang kat FB Mee Tarik. Huhuhu.. Siyes muka pakcik dalam gambar tu sebijik dengan yang real. Sama!

(Sorry ye! Muka aku tengah pucat sebab tak make up!)

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...