Tuesday, April 10, 2012

Saya nak yang ni..

Yuhuuuuu...
Sempena besday aku yang ke-21 nanti, aku harap akan ada hamba Allah yang akan bagi aku benda alah ni...

Kompem tak dengar kalau mak aku membebel.. :D

Pleaseeeeee... Ya Allah, mudah-mudahan akan ada dikalangan hambaMu yang bermurah hati akan hadiahkan aku benda ni. Amin Ya Rabb!!

CC : Ibu & Ayah, adik beradik aku, sedara-mara aku & kawan-kawan & sahabat2 yang aku chentai.. Tima kasih bebanyak. ^__^ 

***Memang sengaja besarkan FONT supaya korang nampak sejelas-jelasnya. :D

2 comments:

ulin rithauddin said...

ari tu aku jmp kat pasa mlm. 30rgt. aku bli yg besar tp nokia. 20 rgt je

indah andika said...

oohhh.. kalau yang tu sminggu je bleh tahan mek! aku letak dlm beg.. cepat tcabut ar.. huhuhu

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...