Wednesday, December 14, 2011

Susah la

Susah nak jaga tingkah laku.
Susah nak jaga diri.
Susah nak jaga hati orang.
Susah nak jaga kawan.
Susah bergaul dengan orang yang 'mudah tersentap'.
Susah mengatur sesuatu perbuatan.
Susah nak bagi nasihat kat orang yang susah nak dengar cakap.
Susah kalau aku 'emo' semacam.
Susah hati aku!!!

Kawan, dari awal aku dah cakap. 

Aku ni jahat. Jangan fikir aku ni baik sangat sebab kau akan nampak aku biasa2 je bila aku buat baik & bila skali aku buat taik, kau akan benci aku sampai bila-bila. Tapi, bila kau fikir aku jahat, kau akan terima aku seadanya kalau aku buat jahat. Bila skali aku buat baik, ko akan sayang aku selamanya.

Aku mintak maaf la pada mereka yang berkenaan. 
Aku takde niat nak sakitkan hati kau kawan. 
Mesti kau anggap aku dah mati kan??
Ok aku terima.

Sebagai seorang kawan, aku tak pernah nak doakan 'benda2' yang tak baik untuk kawan2 aku. Hmm.. Terpulanglah pada ko nak fikir apa. Aku doakan semoga kau sentiasa dilindungi oelh Allah. Aku tau kau boleh hidup tanpa aku kan? Jaga diri jaga peribadi. Lepas ni aku tau aku takkan dapat borak, share everything dengan kau. Jadi, TOLONG LUPAKAN AKU yea. Buang semua memori ko dengan aku tau. Cuba cari kawan yang lain k. Yang lebih baik daripada aku. InsyaAllah kau akan jumpa. =)

Bye!



P/s: Hadiah yang aku nak hadiahkan untuk kau tu aku still simpan. Tapi aku rasa kau dah takde hati nak amik tau pasal hadiah tu kan? It's ok. Mungkin hadiah tu rezeki orang lain. 

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...