Thursday, November 11, 2010

Iklan kali kedua!!!

Grrrrr~

Ohhhh... hati aku hangat lagi. Tapi hari ni bukan kena sound. Ni hal lain plak.. korang bacalah perbualan ini:


Aku & kawan baik aku balik dari kedai makan. Bruurrppp! Kenyang. Alhamdulillah.. Sampai kat tempat aku, tetiba aku nampak 'senior' duduk kat tempat aku. Dia duduk kat tempat aku sebab budak IT tengah betulkan PC dia.


Senior: Alamak.. Ko dah sampai?? (Dia cakap dengan slumber sambil main internet guna PC aku!)


Aku: Hmmmm.... (terkebil-kebil mata sambil berkata dalam hati, "Bila aku nak duduk ni?".)


Senior: Ala dik! Ko pi la borak-borak kat belakang. (Dia cakap macam ni sebab nak main internet lagi.)


Aku: Alaaa kak. Saya nak guna internet. (Aku jawab sambil sengih-sengih kambing gurun.)




Dalam hati aku:::
Kepala hotaknya!! Dah la time keje ko tak kasi aku main internet. Kata aku banyak iklan la apa la. Heii.. sabar jela aku. Nak ke aku bongkarkan segala IKLAN  ko? Ko lagi banyak iklan. Iklan DiGi, celcom, maxis, baskin robbin... apa lagi??? Time keje ko boleh pulak baca utusan online?? Boleh pulak ko belek-belek website Airasia!! Terpampang tanpa sorok! Pergi makan kedai mamak berjam-jam. Kira orang bleh maafkan ko la yea sebab buat iklan tanpa orang nampak?? Huhhh... memang macam CA YA BA ALIF YA!!!

2 comments:

Anonymous said...

CA YA BA ALIF YA = CIBAI :p
hahahahhahahahaahah~

be cool girl.

Eirfy Oth said...

tengok tangan aku..

LIKE!!

muahahah~

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...