Sunday, December 7, 2008

Peralihan Masa & Umur

What?? Nak masuk 2009? Apa yang bakal berlaku selepas ni? Auuwwccchh…Ni tak bleh jadi ni. Aku mesti bertindak. Tapi bagaimana?? Aduhh… Aku dah mula tension ni. Bukan apa.. Aku rasa kawan² dan kakak2 yang lebih tua dari aku pon akan rasa mcm apa yang aku rasa kan kan kan? Eleh… jgn la korang nak berselindung ngan aku ni. Kan blog sblom ni aku dah bgtau korang yang aku ni ada ‘6ixsenth’. Masih lagi korang nk berdalih?? Huhh… baru2 ni aku ditegur oleh ‘boss’ aku. Bukan tegur pasal keje tapi tegur pasal “MY EYE BAG”…(What??.. The… F00k..) Aku bleh jawab, “ni i punya make-up (celak yang dah kembang) boss”. Tapi sebenarnya bila dia tegur aku, aku terus tengok cermin. Oh Nooooooooooooooooooooooooooo…..!!!! Dah terlambat utk menangis. Boss aku cakap aku tak cukup tido ke?? Huhu.. Actually, yes!! Aku memang tak cukup tido. Banyak yang aku pikirkan. Lepas tengok sitron ‘INTAN’, aku dah masuk bilik dah. Ingat nak membuta tapi mata aku ni tak bleh nk lelap. Mcm yang aku cakapkan tadi. Aku banyak mengelamun. Kejapnya aku dah nk masuk umo 21tahun. Eehhh… hehehe. Nak masuk 24thn la. Haa.. Ni dah mula la tak nak mengaku tua. Huhu.. aku dah makin tension. Bila aku makin tension, aku akan buat ‘perangai’. Hanya family aku je yang tau. So, biarlah aku kongsi ‘perangai’ aku dengan korang pulak ye.. Tapiiiii.. Blog aku seterusnya la baru aku citerkan perangai pelik aku tu… aku cirit ni. Tak bleh nk taip huruf2 ni byk sangat sbb aku asik nk jumpa ‘MR. TAN’ je.. sambung ye..
(pesanan: Jangan mkn tanpa melihat makanan yang anda mkn. Klo tak, korang akan jadi mcm aku. T’telan taik lalat agaknya.. sakit giler perot aku.. *&$^# betol!! Lagi satu. Jgn menonton bola bila makan. Klo tak, anda akan jadi mcm aku sbb slalu tak hadam mknan yang aku mkn. Yela.. Bila bola nk masuk g00l je, aku dah t’telan mknan yang ada dalam mulot aku (sedangkan aku blom kunyah pon) sbb excited nk cakap “G00000000ooL”. Padahnya?? SEMBELIT!! )

No comments:

Sharing is Caring

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...